Welkom                    Over ons                    Diensten                     Referenties                    Contact
OVER ONS
De V.O.F. Klaarenbeek & Partners is eind 2012 opgericht. Aanvankelijk met de drie vennoten: Ruud Klaarenbeek, Karin van Lunteren en Latoya Rijkaard. Maar vanwege zijn respectabele leeftijd heeft Ruud per 1 januari 2022 een stapje teruggedaan en gaat de V.O.F. verder met de 2 overige vennoten. Ruud blijft wel ondersteunende taken verrichten en is in die hoedanigheid nog altijd een fijne ondersteuning voor Klaarenbeek & Partners.

Hieronder ter kennismaking een wat gedetailleerdere beschrijving over ons.

Ruud Klaarenbeek
Ik begon in 2005 het administratiekantoor “Administratie Klaarenbeek”. Het was een klein kantoor aan huis. Vóór deze tijd heb ik nog 3,5 jaar bij een administratiekantoor in Bunschoten-Spakenburg gewerkt. Mijn baas overleed plotseling waardoor ik zonder werk kwam te zitten.

Klanten van mijn baas waren erg gehecht aan mij als hun boekhouder, dus vroegen zij of ik de boekhouding kon blijven doen. Zo heb ik Administratie Klaarenbeek opgericht.

Ik heb de volgende diploma’s behaald:
- Basisdiploma boekhouden
- Diploma algemene handelskennis

Ik heb me naast het boekhouden gespecialiseerd declaraties voor cliënten in de gezondheidszorg.


Karin van Lunteren
Ik heb de HBO-opleiding PABO gedaan en werkte een tijdje als oproepkracht basisschoolleerkracht. Omdat dit geen vaste basis gaf besloot ik in juni 2009 hiernaast bij Administratie Klaarenbeek te gaan werken.

De organisatorische kwaliteiten die ik als juf voor de klas moet hebben kwamen bij dit werk goed van pas. Om me meer te verdiepen in de boekhouding heb ik de volgende cursussen gedaan en behaald:
- basiskennis boekhouden
- bedrijfseconomie
- financiële administratie

Ik heb me naast het boekhouden gespecialiseerd in budgetcoaching.


Latoya Rijkaard
In 2008 ben ik voor de bachelor studie ‘Economics & Finance’ afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Na mijn studie heb ik de cursus ‘Praktijk Diploma Loonadministratie’ succesvol afgerond.

Na verscheidene tijdelijke baantjes te hebben gehad bij banken en andere financiële instanties, kwam ik in juli 2009 vast in dienst bij Administratie Klaarenbeek. Daar heb ik mij, naast de financiële administratie, gespecialiseerd in de salarisadministratie.
Vragen?
Tarieven
Wat anderen zeggen...
  • "Wij zijn zeer tevreden met jullie diensten..."
  • "Ik vind het erg prettig hoe Klaarenbeek en Partners te werk gaan en zo hun steentje bijdragen aan jouw en je bedrijf"
  • "Klaarenbeek&Partners: altijd vriendelijk, bereid tot snelle behandeling van vragen en verzoeken"
  • "Het persoonlijke tintje is erg fijn, en toch een goede balans door ook zakelijk goed te communiceren"
  • "Kortom: TOP!"
  • "Klaarenbeek en Partners ervaren wij als een bedrijf die uitblinkt in vakmanschap, professionaliteit, kwaliteit, punctualiteit en accuratesse"
  • "...het schept rust te weten dat met zo'n geest zaken voor je worden behartigd"
  • "Klaarenbeek en Partners staat mij bij met raad en daad"
  • "Hun advies is verhelderend en grondig. En dat allemaal met een persoonlijke touch!"
  • "Ik ben zeer tevreden over jullie diensten en deskundigheid"
  • "Binnen 24 uren worden mijn zaken netjes geregeld!"
  • "Klaarenbeek en Partners is een zeer professioneel bedrijf"
  • "Altijd oplossingsgericht en gericht op het helpen van de klant"
  • "Klaarenbeek en partners is het kloppende financiële hart voor mijn bedrijf. Bedankt voor jullie expertise!"
  • "De service is uitstekend. Ik hoef zelf niet meer bezig te zijn met het papierwerk"
  • "...het is gewoon altijd in orde"
  • "Ook worden mijn vragen altijd fijn beantwoord"
  • "Klaarenbeek & Partners, een goed bedrijf."
  • "De administratie wordt adequaat verzorgd"
  • "...de samenwerking is van zodanige aard dat ik het volste vertrouwen heb in de daadwerkelijke kwaliteit van het geleverde werk"
  • "Een goed en persoonlijk contact met duidelijke betalingsafspraken"
  • "Denkt mee met mij als klant en geeft de grenzen aan van wat mogelijk is"
  • "...Kan er op vertrouwen dat zaken afgewerkt worden richting belastingdienst"
  • "Jaaroverzichten zijn goed leesbaar en begrijpelijk"
  • "Ik ben zeer tevreden met de service die er geleverd wordt"
  • "Er wordt altijd snel en zorgvuldig gereageerd op vragen die ik heb"
  • "De diensten die jullie verrichten worden door ons zeer gewaardeerd"
  • "Onze ervaring is niet alleen dat jullie de boekhouding secuur verrichten, maar dat dit ook altijd gepaard gaat met enorme betrokkenheid"
  • "Het wordt door ons altijd zeer gewaardeerd dat er door jullie meegedacht en geädviseerd"
  • "Jullie inspanningen dragen bij tot de stabiliteit van onze onderneming en dat is heel veel waard!"
Vertel verder via